Sunday, December 2, 2007

Laporan Tempur

Tak ku sangka dah lengkap 2 bulan aku kat sini. Dan aku masih tidak menyukainya. Huhuhu!
Pada sabtu lepas aku pergi latihan menembak. Saja seronok2 nak melepas geram dan boleh melepaskan kerinduan kerana lama tak menembak. Aku dapat score yang quite fair dalam 56 markah tak salah aku. Bolehlah kan! Aku pun dapat baju dan vest kerana latihan menembak. Jadilah.
Aku dah pergi berbincang dengan kawan aku kat Conglomerate. Dia handle HR disalah sebuah company lain. Dia maklumkan bahawa dia nak bincang dulu tentang kerja yang aku buat sebelum dia decide untuk buat pertukaran. Aku pun ceritalah tentang kerja aku. Secara amnya dia masih belum buat keputusan tapi firasat aku mengatakan dia mungkin tak berminat coz dia mungkin tak suka kerja2 buat program dan event management ni. Takpelah kalu org taknak nak buat camne. Rezeki akulah nanti kalau dapat tukar. Aku cubalah bertahan seberapa lama yang boleh.

No comments: